Friday, December 16, 2011

Lätti + little haul!

Eile käisime siis klassiga Lätis veepargis üli lahe oli  . hakkasime kella 8 sõitma ja kohale jõutsime mingi u 11 paiku siis oli meil veel , aega seal ringi shopata kuna veekas tehti alles 12 lahti  . Seal läheduses olid ,siis Rimi , Maxima ja hess .
Mina ostsin ,endale Rimist mingist ehete poest ühe sõrmuse 4.49 Latti ja meigi poest  ostsin  praguneva küünelaki, sädeleva sinise 3.30 Latti . voot . natuke üleeilsest ka ma käisin empsiga silmaarsti jures pidin saama läätsed ,aga preagu ei saanud mingi peale uuta aastat vb kuna emps pani mulle vale aja . kahju küll ,siis emps shoppas mööda poode ja ma sain endale juukse suled  . roosad  2.99€ . Täna on siis juba reede kooli ei läinud lihtsalt olin nii väsinud ja emps saatis mulle ühe hiiglasliku kõrvarõngaste hoidja ja ma ei tea kuhu seda panna tõeline müsteerjum .hah.... aaj jmh meil oli ju kodu väike jõulupidu ka ma ei te aks ma olen sellest teile rääkinud ,aga Keiti kinkis mulle phe küüneviili mida ma armastan see on maailma parim .(LOVE IT):)

bye bye .




Häid jõule kõigile !! Merry christmas!!! NB! õhtu poole panen postituse lätist ja läti lõidust ! 

No comments:

Post a Comment